نمایشگر دسته ای مطالب
نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نشست مشترک مدیران خانه معلم ، مراکز رفاهی و کلینیک درمان فرهنگیان یزد با حضور معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزارشد.

"علی دهقان بهابادی "دراین نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه خدمت به دیگران گفت : همواره از خدمت به دیگران به عنوان یک ارزش متعالی برای انسانها یاد شده است  و هرچه هرفرد بتواند دایره خدمت خود به دیگران را وسعت بخشد ارزش و ارزشمندی او بیشتر و والاتر خواهد بود .

وی ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را نمودی از خدمت مناسب ذکرکرد وگفت : مراکز رفاهی در کیفیت محصول و کیفیت خدمات این مهم را مورد توجه داشته باشند.

"دهقان بهابادی" خاطرنشان کرد : ارزیابی و قضاوت مشتریان ملاک و میزان کیفیت است و جلب رضایتمندی مشتریان باید مهمترین  اولویت و هدف مراکز رفاهی باشد.

این مسئول برآموزش نیروهای ارائه دهنده خدمات رفاهی تاکید کرد و گفت : دراین راستا توانمند سازی پرسنل ، ارتقای مهارت های ارتباطی کارکنان ، انتقاد پذیری ، انعطاف پذیری و توجه به نقد سازنده یک ضرورت است .

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان با اشاره به این که منشور اخلاقی مراکز رفاهی استان به زودی تدوین می شود از مدیران 4 مرکز رفاهی استان خواست ضمن معرفی خدمات این مراکز به فرهنگیان از تمامی فرصت های لازم برای راهنمائی ارباب رجوع و ارائه خدمت بهینه به همکاران محترم فرهنگی و خانواده آنان استفاده کنند.

  

آدرس کوتاه: