نمایشگر یک مطلب
نمایشگر یک مطلب

بازگشت به صفحه کامل

 

میز خدمت الکترونیک
لیست خدمات الکترونیک (میز خدمت)

میز خدمت وزارت آموزش و پرورش

لیست خدمات الکترونیک

عنوان خدمت آدرس وب مسئول اجرا تلفن تماس توضیحات
سامانه پاسخ گویی به شکایات shekayat.medu.ir اداره ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات 035-33371-5

این سامانه وظیفه ثبت و رسیدگی شکایات پرسنل و مردمی را بر عهده دارد و امکانات زیر در این سامانه قابل انجام می باشد :
1. ثبت شکایات
2. رسیدگی به شکایات
3. پیگیری شکایات
4. نظارت بر عملکرد ادارات آموزش و پرورش

سامانه سنجش http://final2.medu.ir/Login.aspx?ReturnUrl=%2f اداره سنجش 035-33321-5 سامانه سنجش خدماتی در خصوص آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، مدارس خاص فرهنگ و دیگر آزمون های مربوط به آموزش و پرورش استان ارائه می کند. امکانات زیر در این سامانه قابل انجام است:
1. ثبت نام در آزمون
2. پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون
3. صدور کارت ورود به جلسه
4. اعلام نتیجه نهایی آزمون
5. اطلاع رسانی های آزمون های دستگاه
سامانه ایلاغ کارکنان eblagh.medu.ir گروه طرح و برنامه 035-33431-3 ین سامانه وظیفه ثبت و رسیدگی به ابلاغ کارکنان این دستگاه را بر عهده دارد و امکانات زیر در این سامانه قابل انجام می باشد :
1. ثبت ابلاغ
2. بررسی تداخل و نیازمندیهای دستگاه
سامانه اموال amval.yazdedu.ir اداره پشتیبانی و تدارکات 035-33571-7 این سامانه مدیریت اموال، انبار و تدارکات سازمان را انجام می دهد. امکانات زیر در این سامانه قابل انجام است:
1. درخواست کالا
2. مدیریت انبار
3.مدیریت اموال غیر مصرفی
4.چاپ برچسب اموال
5.مدیریت فرآیند خرید کالا
سامانه بیمه طلایی http://yazdedu.ir/%D8%A8%D9%8A%D9%85%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D9%8A%DB%8C اداره امور رفاهی و تعاون 035-33551-5 این سامانه در جهت ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان استان راه اندازی گردیده است و از جمله خدمات زیر قابل ارائه است:
1. ثبت نام، انصراف و اصلاح مشخصات بیمه شدگان
2. مدیریت لیست بیمه شدگان به شکل منطقه ای و استانی
3. احصاء مغایرت های لیست بیمه شدگان با کسر از حقوق کارمندان
4. تسریع و تسهیل در روند اعلام تغییرات بیمه شدگان به شرکت بیمه
         
         
        ا

برنامه های تولید شده در استان جهت استفاده در میز خدمت الکترونیک

 

 

1

اتوماسیون اداری

 

2

 جمع آوری اطلاعات بصورت الکترونیکی

 

3

 ساماندهی نیروی انسانی ( تعیین محل خدمت همکاران فرهنگی)

4

 ساماندهی تجهیزات مدارس

5

کلاس های مجازی

6

ویدیو کنفرانس

7

گروه های آموزشی(ثبت نام و برگزاری کارگاه بصورت مجازی و صدور گواهی )

8

 گزارشات کسورات حقوق

9

 بیمه طلائی

10

 بیمه حوادث

11

آزمون پیشرفت تحصیلی

12

سوئیت های رفاهی

13

ابلاغ ها و احکام و سوابق آموزشی

14

 ارزیابی کارکنان

15

 آزمون های مهارت های هفت گانه

16

 تالار گفتگو

17

 مرخصی و ماموریت کارکنان اداری استان

18

 ثبت نام مدارس هیئت امنایی

19

ثبت نام سرباز معلم

20

رزوز غذا از آشپزخانه مرکزی مدارس

21

خرید از فوظگاههای طرف قرارداد

22

حکم حقوقی

23

فیش حقوقی

24

ابلاغ همکاران